Researchers
TS.GVC. Nguyễn Thị Mai Anh

TS.GVC. Nguyễn Thị Mai Anh

Faculty
Tốt nghiệp Tiến sĩ tại Thụy Sĩ
Môn Giảng dạy:
  • Service Marketing

Cơ sở dữ liệu học thuật:

  • ORCID: 0009-0003-8210-5235

Định hướng nghiên cứu:

  • Phát triển bền vững
  • Hành vi khách hàng
  • Marketing xanh

Các bài báo tiêu biểu:

  • Anh, Nguyen Thi Mai, and Nguyen Tuyet Minh. “CONSUMERS’TRUST IN SHARING ECONOMY PEER-TO-PEER PLATFORMS: A CASE STUDY OF ONLINE FOOD DELIVERY IN HANOI, VIETNAM.” Revista de Gestão Social e Ambiental 18.9 (2024): 1-20.
  • Thi, Hue Hoang, Hoc Le Hieu, and Mai Anh Nguyen Thi. “Effect of business culture on organization commitment of banking sector employees.” International Journal of Applied Economics, Finance and Accounting 17.2 (2023): 211-218.
  • Nguyen, Thi Mai Anh, Thi Hue Nguyen, and Hieu Hoc Le. “Online shopping in relationship with perception, attitude, and subjective norm during COVID-19 outbreak: The case of Vietnam.” Sustainability 14.22 (2022): 15009.