Tốt nghiệp Tiến sĩ tại Thụy Sĩ
Môn Giảng dạy:
- Marketing dịch vụ
Cơ sở dữ liệu học thuật:
- ORCID: 0009-0003-8210-5235
Định hướng nghiên cứu:
- Phát triển bền vững
- Hành vi khách hàng
- Marketing xanh
Các bài báo tiêu biểu:
- Anh, Nguyen Thi Mai, and Nguyen Tuyet Minh. “CONSUMERS’TRUST IN SHARING ECONOMY PEER-TO-PEER PLATFORMS: A CASE STUDY OF ONLINE FOOD DELIVERY IN HANOI, VIETNAM.” Revista de Gestão Social e Ambiental 18.9 (2024): 1-20.
- Thi, Hue Hoang, Hoc Le Hieu, and Mai Anh Nguyen Thi. “Effect of business culture on organization commitment of banking sector employees.” International Journal of Applied Economics, Finance and Accounting 17.2 (2023): 211-218.
- Nguyen, Thi Mai Anh, Thi Hue Nguyen, and Hieu Hoc Le. “Online shopping in relationship with perception, attitude, and subjective norm during COVID-19 outbreak: The case of Vietnam.” Sustainability 14.22 (2022): 15009.
